...avagy dolgok, amiket 2012-ben más vendégek teljesen természetesnek gondoltak, és ezért meg is tettek a Tarajos Gőtében, tehát nekem is ki kell próbálni valahol vendégként.

1. Teljesen ismeretlenül, de a csapost régi haverként kezelve, egy sör fölött előadni az aktuális napom búját, baját.

...mer' hogy ugye a a csaposnak úgyse-nincsen semmi dolga, ott ül egész nap, és tuti arra vár, hogy végighallgathasson.
Mindenkit.
Kétszer.
Azt szereti a legjobban, ha kérdéseket is tesznek fel neki, főleg olyan dolgokról, amikre egyáltalán nincs rálátása.Én például előszeretettel kérdem majd arról választott csaposomat, hogy mit ajánlana nekem reggeli izomgörcs ellen, illetve szeretett gitáromra hol lehet olcsón pöpec D' húrt venni.

2. Az első pontban leírt csapos pacsival-öleléssel köszöntése, mikor másodjára látom.

...mer' mér' ne köszönhetnék én titkos, jól megkoreografált pacsi-sorozattal legjobb pultos-cimborámnak, hiszen mennyire egy hullámhosszon vagyunk, előző alkalommal is milyen jól megértette a problémát, meghallgatott, és együtt ittunk a búmra-bánatomra. Hiába, a barátság már csak ilyen, régi cimbora ez...

3. Kölcsönkérni pénzt egy pultostól, aki nem tudja a nevemet.

...nem sokat, csak egy ezrest, ha már ilyen haverok vagyunk. (Szombaton megadom.) Tényleg ez a kedvenc helyem, imádlak Tomi, **random név**, olyan jó a Tarajos Gőte **random hely**

4. Kérdés és engedély nélkül bemenni a pultba.

A pult, mint tudjuk, azért van elzárva a vendégtértől, hogy különbséget tudjunk tenni a "nagyonfasza" törzsvendégek (Én) és a mezei fogyasztók (többiek) között. A pultos biztosan nem veszi zokon, (sőt, szerintem egyenesen elvárja), hogy ameddig ő épp más dolgot intéz, én szépen bemásszak, megnézzem a Facebookomat, esetleg töltsek egy italt is magamnak.
Biztos fáradt szegény... Ennyi fasz vendég között.

5. Közölni a csapossal, hogy én is csapos vagyok, és ne csak habot adjon nekem.

Há' a gecije! Még rajtam spórolóskodna! Há' nem a SPAR-ban vagyunk, pofikám! két és fél centi hab! Ez az előírás.. már meg se' haragudj, de ha te nálunk dolgoznál, rég kirúgtalak volna. Ez itten-itt legalább 3 centi. Fél korty sör is számít, te suttyó... Tegyé' má' még egy húzást, na...

6. Meggyőzni a csapost, hogy ami nincs, az valójában van.

-Figyelj má, nincs fluxuskondenzátorotok véletlen'?
-Nincs sajnos.
-...de a fiókban sem?
-Ott sem.
-Tuti?
-Tuti, ember.....
-...és a raktárban?
-Mondom, NINCS, nem is volt..
-De nézd már meg légyszi, hátha mégis, fontos lenne.
-Nem nézem, mert ez kocsma, SOHA NEM VOLT.
-Hát, 'bazdmeg' mekkora lusta geci vagy....

7. Kétségbe vonni a záróra létjogosultságát.

Mi az, hogy bezársz? HAHÓ! Én vagyok itt a VENDÉG! VEN-DÉG! Vágod? Én vettem egy órája eztetet' a hosszúlépést itt, és nem zárhatsz be hajnal kettőkor, mikor én fizettem, hogy itt ihassam ezt meg. Még borravalót is adtam.... Belőlem élsz, az én pénzemből falsz, oszt' ki akarsz rakni az utcára, két órával az első metró előtt? Én ismerem a főnöködet, akarod, hogy felhívjam? HE?

8. Tilalom ellenére rágyújtani.

Round 1.
Ok, bocs eloltom, ne haragudj.

Round 2.
(2 perc múlva.)
Tudom, tudom, szóltál, eloltom, tessék. Második szál cigim megy tönkre, nem olcsóság.

Round 3.
(újabb 2 perc múlva)
Ne nézz így rám, ez nem vendégmarasztaló. Meg ez amúgy is csak a dekk, amit elnyomtam, nem a cigi. Ki nem szarja le, ha megbüntetnek? Simán kifizetem! Mi az, hogy mindjárt kidobsz?

Round 4.
(5 perccel később)

Mi az, hogy takarodjak ki? Mi közöd neked az én büntetésemhez? Nehogy má' te pofázz! Ott cigizek, ahol akarok? Milyen vendéglátás ez, he?

9. Kisboltban vett, 399.- Ft-os La Fiesta vörösbor kocsmában való megivása.

...nem is értem, miért baj neked az, hogy itt isszuk meg. (Adjá' má' egy dugóhúzót) Azután fogyasztani is akarunk, sőt, tudod mit, három pohár szódát kérünk, jéggel. Jobb már? Neked ez bevétel, ne pofázz. Amúgy is, gyorsan megisszuk, és itt sem vagyunk.
Ez egy szar hely.

10. Hely profiljába nem illő zenét erőszakosan kéregetni.

Rakd bár be nekem a "nótárméris áccáláribombát", mulatnék a testvérekkel. Ne izéjjé' má, egyik kopasz sem bánja. Persze, nekik berakod a Kárpátiát, mi? Én is fizettem, tegyél be nekem zenét.

A lista megtörtént esetek alapján állítódott össze.

És bővül.

Címkék: kocsma gecivendég

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapalol.blog.hu/api/trackback/id/tr494990077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ExCloudWalker 2013.01.06. 16:39:09

Zenéről jut eszembe, ezeket a hibákat azért követik el az emberek, mert kevés főcímdalt tudnak fejből :D
süti beállítások módosítása