A vegyes pálinka monológ

 2013.01.09. 18:37

Helló haver...
Üdv.

Én vagyok a "Pálinka, ami nem kellett volna".
Ne nézzél, geci, igyál meg... Húzóra!

'fszomat csinálsz? Há' ott maradtam a pohár alján!!!!
Nem kettőbe' iszunk meg, köcsög! Férfi vagy te?
Még megmelegszem itt..
Na azért.
Látod, tudsz te, ha akarsz...
Nem, még nem nyúlunk a kísérőhöz, a haverok sem teszik.
hét.. hat.. öt.. egy... na most a sör.
Ezzzazzzzzz.. Jólesik.. na gyorsan, mondj valami okosat...

"Kemény. Kicsit karcos, de jó.. ez szilva?"

Szilva ám a kurvaanyád. Vegyes vagyok, geci. Na mindegy, nézd csak, ott jön a haverod.. és bezony, KETTŐ pohár van nála. Igen, az egyik neked jön, ne reménykedj.. Bemutatom "Vodka, ami ki fog ütni" barátomat.

Ki nem szarja le, hogy nem bírod a vodkát?
Mé' nem nézel akkor otthon X-faktort?
Na pakold csak Pocakba szépen.
Amúgy is, ez vodka-narancs...
Nem-nem, nem sunnyogjuk el, FENÉKIG!

Ezzzzzzazzz!

Te!
Mondtam én már neked, mennyire jóképű vagy? Szerintem az a csaj ott szemben, na az pont téged néz.
Így van, a nagymellű.
Szólítsad csak le szépen.

MIT CSINÁLSZ, TE FASZ?
Nem így direktbe' kell...!
Előbb felhívjuk magunkra szépen a figyelmét.
Ehun' zenegép, ötvenes, gyerünk!
Kibaszott jó a hangod, mindenki téged akar hallani a kocsmában!

Kedves vodka, te csak ne pofázz bele!
Még nem kezdj hatni, ha lehet. Dolgozni próbálok.
Na jó, táncolj is, gyerek, igaza van a vodkának, kár pazarolni a tehetségedet.
asztalra fel, úúúúúgy. Na mehet!

"Többé az sem érdekel, ha ki vagyok *hukk* rúúgvaaah...."

Na!
Há' erről beszélek!
Ének, tánc, há' menő vagy!
MOST szólítjuk le a csajt..
gyerünk.

Három lépés..
Kettő..

NA!

Álljunk csak meg!
Ki a GECI volt az, aki szénsavas narancsot adott a vodka mellé?
KI VOLT AZ A FAROK?

Tudod, mi jön, most, kispajtás? Tudod mi, gyerek?

Kiszállok, az jön. Nem maradok itt egy percet sem tovább.
És csak hogy tudd, viszem "Ebéd, amit anyám főzött" haveromat is..

Nem, pajti, nem böfi lesz ez. Ezt a csajt már baszhatod.
Vagy nem.
Hehehehe.

Na engedj ki a szádon, vagy az orrodon megyek, haver...

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapalol.blog.hu/api/trackback/id/tr835008677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása