Fesztivál-poszt, vol 2

 2013.06.10. 06:02

Fesztiválokról általában.
(személyes tapasztalatok alapján, lehet, Te másképp láttad...)


1.Pannónia Fesztivál (Isaszeg, Várpalota, Szántód)

Amiért elmegyünk:
-ez az első fesztvál a szezonban.
-közel van a Balaton.
-eddig óccsóér' mérték a hetijegyet.
-Várpalotán KIRÁLY volt a helyszín.
-Vasárnap is tart a fesztivál, mert a pünkösdhöz igazítják, így van idő jótanodn.
-a felejthetetlen Anti Fitness Club koncert emléke. Aki ott volt, tudja, aki nem, Y'tube: pafe anti fitness

Amiért kihagyjuk:
-Szántódon pocsék (zuhany, ivóvíz,program, bármi) volt a szervezés.
-Headline: Flo Rida? FLO RIDA??????
-érettségi/vizsgaidőszak
-Hideg van még, és lesz sok más.

2.Hegyalja Fesztivál (Tokaj-Rakamaz)

Amiért elmegyünk:
-Én eddig mindegyiken ott voltam, ez a kedvencem.
-Tisza-part.
-Tokaji borok.
-a fesztivál és a belváros tőszomszédsága miatt itt nappal s hatalmas az élet a kocsmákban, utcazene, falnak támaszkodva párizsis zsemle, ha nem bent sátorozol, jegy sem kell a bulihoz.

Amiért kimarad(hatna):
-egyre durvábban alakítják át a kempinget, zsúfolt.
-Vasárnap korán kell elhagyni a kempinget.
-bent pofátlanul magasak az árak.
-indokolatlanul nagy rendőri jelenlét, túlkapások.

3.Sziget Fesztivál (Bp, Hajógyári sziget)

Amiért elmegyek:
-Nyertem rá jegyet.
-Nyertem rá jegyet, és eladnám.
-Haverom nyert rá jegyet, és nekem adta.
-Olyan fellépő lesz, amiért megéri 2 hónapot éheznem.
-Francia vagyok.
-Holland vagyok.
-Belga vagyok.

Amiért nem megyek el:
-Magyar vagyok, átlagos keresettel.


4. VOLT Fesztivál (Sopron, Lővér-kemping)

Amiért elmegyek:
-Nincs pénzem a Szigetre.
-Ide mennek a haverok.
-Nagyon jó az infrastruktúra (zuhanyok, mosdók, sör, napközbeni programok)
-Kékfrankos.

Amiért kimarad:
-Drága.
-Kezdi elveszteni a "piszkosságát", lassan ciki mezítláb mászkálni.
-Drága.
-Drága.

5. Fishing on Orfű

Amiért megyek:
-a helyszín. Zseniális.
-a programok. Nem verik a farkincát külföldi nagy nevekkel, a magyar alter színe-java.
-Legjobb ár/érték arány.

Amiért kimarad:
-Pécs-Orfű autóbuszút hazafelé. Tuti róka.
-Lovasi-centrikusság. Oké, de na.
-Nincs kocsma, nincs bolt. Jó,van, de kicsi.
-Nem akarom látni, hogy minden évben felhúznak egy új szállodát. :(

 
6.Művészetek Völgye (Kapolcs, Dörögd, Apáti, Petend.)

Amiért elmegyek:
-megszokásból.
-Cili néni, velős pirítós.
-Utcazene.
-Rengeteg ismerős, akikkel itt találkozok.

Amiért kimarad:
-Lehet, hogy elmarad.
-Márta István.
-Üzletközpontúság.
-Művészet kiszorítása, a tucat-kereskedelem javára.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapalol.blog.hu/api/trackback/id/tr585353339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása