Dátum: December 29.
Helyszín: Tarajos Gőte Leitató Központ.
Poszt:

"Mai Gőte-termés" - jellegű poszt. Vol.1

1.
Nem dohányzunk lent.
Ha rád szóltam, végképp nem.
Ha újra szóltam, kilépek, és egy perc múlva már szívod, akkor megütlek, és kidoblak, igen. És ez enyhe bánásmód...

2.
Kedves Te, aki a WC mellé szartál, tudom, ki vagy. Ez az, ami csak szándékos lehetett...

3.
Kedves Te, aki a hátsó részben az asztalra, és poharakba hugyoztál, tudom, hogy ki vagy. (ugyanaz, aki szarni sem tud.)

....ezúton közlöm veletek, hogy türelmem elfogyott. Nem várom meg, hogy újra erre tévedjetek, pajtások.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dátum: Január 5.

Helyszín: Tarajos Gőte Leitató Központ

Kedves Te, akit az anyukája nem tanított meg a bili használatára..

Ezúton szeretném megköszönni, hogy egy hét után pofátlan módon gyanútlanul letévedtél, és önként kitakarítottad a WC-t. (amit nem tudsz rendesen használni.) Udvarias köreimet letudván, kérlek, te is köszönd meg nekem az alábbiakat:

-Nem vertelek meg.
-Adtam gumikesztyűt.
-Csak én hugyoztam mellé, mikor láttam, hogy bejössz.
-Nem köptem a sörödbe, amit kaptál. De.

Köszönjük, hogy minket választottál, bármelyik takarító céghez szívesen adunk remek referenciát.



Címkék: gecivendég

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapalol.blog.hu/api/trackback/id/tr975000254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ExCloudWalker 2013.01.06. 16:43:26

Ugyan ebben az ügyben nem vagyok érintett, de az érdekelne, hogy mihez tudtok még referenciát biztosítani. Esetleg romkocsma félhomályában való merengés? Vagy valami elismervény? És hogyan lehet elintézni?
süti beállítások módosítása