Íme néhány megtörtént beszélgetés, a Gőte pultjának két oldaláról..

1. Fiatal, feltűnően csinos lány:
-Szia, az előbb a barátom 200 forinttal többet adott..
-Igen, ezt hívják borravalónak.
-Na. Kaphatnék ezért egy kólát?
-Hogy mi?
-Kaphatnék ezért a pénzért egy kólát?
-Mármint most leinnád, amit a barátod jattolt?
-Igen.
-***sírva-nevetve*** Tudod mit? Itt egy kóla. Meghívtunk rá.
-Ennyi? Én ettől még szomjas maradok. Fél litert adj legalább...



2.Hatvan feletti bajuszos embör, csehszlovák fémvázas hátizsákkal..
(a többszöri nagyon hangos záróra-bejelentés után.)
-Mi az, hogy itt állok, ti meg rám zárjátok a kocsmát? Mióta sorban állok a kibaszott rumomért!
-Leszarom bazdmeg, szóltunk időben. Elnézést, de szóltunk, hogy záróra.
-Nem érdekel, a kibaszott rumomat akarom.
-***C. Morgan kitölt, mi jéggel adjuk*** Rendben, erre a pult vendége, és szent a béke?
-Ki a faszom kért bele jeget, he? Szedd ki azonnal.


3.
-780 forintot kérnék.
-Ezerből légyszi.
-Ó, köszönöm.
-Szívesen. Tudod, miért kaptál jattot?
-Ööö nem.
-Azért, mert nagyon tetszel nekem. Amúgy József vagyok.


4. Csinos, fiatal lány.
-Szia, egy abszintot kérek.
-Parancsolj, 590 forint lesz.
-Nekem csak egy ötszázasom van..
-***karom széttárom, várom, hogy mondjon valamit, pl. addmáideennyiértlégyszi'' ***
-Mondom csak egy ötszázasom van.
-Értem, és most mi legyen?
-Szerintem át akarsz verni, nem is kerül ennyibe.
-Nézd, ott az ártábla.
-Akkor meg nem ér ennyit, csak 390-et. Kérem vissza a 110 forintomat.

Na EZÉRT iszok, anyu.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapalol.blog.hu/api/trackback/id/tr905769150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása